Korespondencja masowa

Nasza oferta dotycząca direct marketingu polega na bezpośrednich komunikatych kierowanych do starannie wybranych, pojedynczych klientów, często w indywidualnym kontakcie, w celu uzyskania bezpośredniej reakcji (odpowiedzi).

  • Produkcja elementów składowych mailingów pocztowych – kopert, listów, ulotek, broszur, folderów, teczek, kuponów na standardowych i niestandardowych surowcach oraz gadżetów mailingowych,
  • Personalizacja, adresowanie, numerowanie standardowych i niestandardowych formatów,
  • Personalizacja druków - czyli adresowanie i nanoszenie na materiały poligraficzne indywidualnych, zmiennych informacji za pomocą – drukarek laserowych rolowych, drukarek laserowych arkuszowych (w tym etykiety adresowe) lub InkJetu (atramentowej, bezstykowej głowicy do nanoszenia informacji zmiennych),
  • Adresowanie, numerowanie standardowych i niestandardowych formatów
  • Optymalizowanie i zarządzanie bazami danych – deduplikowanie, czyszczenie ze zbędnych lub uzupełnianie o brakujące dane, sortowanie wg wymogów pocztowych.
  • Obsługa zwrotów i reklamacji - Mimo najsolidniejszego przygotowania część przesyłek z różnych powodów nie dociera do celu i wraca do miejsca wysyłki. Dokładną informację o każdym takim zwrocie wprowadzamy do bazy danych i staramy się dobrze poznać jego przyczynę, aby móc ją w przyszłości wyeliminować.